Chip tuning
Čip tuning je posodobitev in optimizacija motorne z namenom optimizacije povečanje moči in navora. Po tuningu se opazi bistvena razlika pri pospeških vozila, kot tudi nekoliko višji končni hitrosti in zmanjšani porabi goriva pri enakih pogojih vožnje. Pri standardnem (stage 1) tuningu povečamo moč do 30%.
Možen je tudi tuning po meri (Stage 2 in 3).
Programiranje vozil je postopek prilagajanja in optimizacije programske opreme, ki
nadzoruje delovanje avtomobila. Sodobna vozila vsebujejo številne elektronske
krmilne enote (ECU), ki upravljajo motor, menjalnik, zavore, varnostne sisteme in
infotainment.
Najpogosteje se programiranje uporablja za izboljšanje zmogljivosti motorja (chip
tuning), optimizacijo porabe goriva ali prilagajanje parametrov, kot so odzivnost
stopalke za plin in prestavna logika avtomatskega menjalnika. Poleg tega se s
programiranjem lahko odklenejo skrite funkcije vozila ali odpravi tovarniške omejitve.
Za programiranje vozil se uporabljajo specializirane diagnostične in programska
orodja, ki omogočajo varno spremembo programske kode ECU. Pomembno je, da
spremembe izvajajo strokovnjaki, saj lahko nepravilna nastavitev povzroči težave z delovanjem motorja ali drugimi sistemi.
Poleg tuning-a se programiranje uporablja tudi za odpravo napak, posodabljanje
programske opreme in prilagajanje vozila specifičnim potrebam uporabnika. Zaradi nenehnega razvoja avtomobilske industrije postaja programiranje vozil vse pomembnejše za optimizacijo varnosti, udobja in učinkovitosti vožnje.
Reševanje težav z DPF, AdBlue in EGR
Nudimo popravila, čiščenje in izklop DPF, AdBlue in EGR sistemov.
Miro bar
Medtem ko vaš avto popravljamo, se udobno namestite v našem prijetnem baru. Ponujamo vam okusno kavo, osvežilne pijače in prijetno okolje, kjer se lahko sprostite ali preprosto uživate v trenutku.
Za vaše udobje poskrbimo z udobnimi sedeži, brezplačnim Wi-Fi-jem in televizijo, da vam čas hitreje mine. Vaše zadovoljstvo nam je pomembno – obiščite Miro bar in naredite čakanje prijetno izkušnjo!
Kako poteka chip tuning?
1. Diagnostika vozila
Priporočljivo je, da vozilo servisirate v rednih intervalih, kot jih predpisuje proizvajalec. Redni servis vključuje menjavo olja, pregled zavor, filtrov in tekočin, kar pomaga pri preprečevanju obrabe in resnejših okvar. Zanemarjanje teh osnovnih nalog lahko vodi do večjih poškodb motorja in višjih stroškov popravil.
2. Testna vožnja in pregled vozila pred spremembami
Vsako vozilo je potrebno tudi testirat med vožnjo in pregledati za napake pred spremembami krmilnega programa motornega računalnika.
3. Branje originalnega krmilnega programa iz vozila (motornega računalnika)
Z programatorjem se prebere krmilni program z motornega računalnika. To lahko traja od 15min do 1ure, saj je odvisno od načina branja in tipa vozila. Večino vozil lahko preberemo in zapišemo brez odpiranja motornega računalnika (preko OBD-II diagnostičnega vtičnika, kateregas ima skoraj vsako vozilo od leta 1996 ali pa preko pinov računalnika). V redkih primerih je potrebno prebrati, tudi krmilno enoto menjalnika.
4. Zapisovanje spremenjenega krmilnega programa na vozilo (motorni računalnik)
Po spremembah je potrebno program zapisati na vozilo. To lahko traja 15min do 1 ure. Postopek je podoben branju le da se v tem primeru zapisuje.
5. Ponovna diagnostika vozila pred testno vožnjo
Ponovna diagnostika in preverjanje parametrov motorja je potrebno preveriti pred prvo testno vožnjo z novim programom, da izključimo možbnost napak na programu.
6. Testna vožnja z spremenjenim krmilnim programom in zadnja diagnostika
Vozilo je potrebno testirati v realnih pogojih na cesti, da se prepričamo da motor deluje optimalno glede na želen rezultat. Po testni vožnji se še enkrat opravi diagnostika vozila. Komaj takrat lahko mirne vesti predamo avto stranki.

Več kot 40 let izkušenj
Več kot 40 let izkušenj
Velika zaloga rabljenih delov
Okolju prijazno poslovanje
Celovite servisne storitve
Pomoč na cesti in vleka vozil
Možnosti najema vozil
Možnosti najema vozil